Jag älskar Batman

Whaaat!? o.O
Jo, men det är sant. Jag älskar Batman. Numera.
Såg nämligen Batman Beginns för några dagar sedan, och mitt superhjälte-jag sa bara JAA! Och sen sa det åt mig att se The Dark Knight, och, jo tack. OM jag ska se den? Action är härligt.
Så jag tänkte lista en liten fin lista med mina bästa action-filmer:
  • Watchmen
    Min favorit, superhjältar och allt. 
  • The Matrix
    Föregångaren till all action, typ
  • Sucker Punch
  • Inception
  • Batman Beginns (obviously)
  • Pulp Fiction 
    Glömde nästan nämna denna, OMG :O
Okej, det finns massor av action som jag bara inte kommer på nu, men detta är åtminstone några favoriter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0