Jag hälsar mig själv välkommen tillbaka

Nu är det ju över en vecka sedan jag kom hem från Seoul, men har inte haft tid att uppdatera bloggen sedan dess. Seoul var helt fantastiskt, jag sitter typ och gråter varje dag för att jag vill åka tillbaka men inte kan :'(
Det känns så konstigt att man är i himmelriket en vecka, och sedan så vips är man hemma igen. Det känns liksom inte rätt. Och så ser man bilderna och kan verkligen känna känslan av hur det verkligen var just då i den sekunden. Jag kände mig mer hemma i Seoul än vad jag någonsin har gjort här i Sverige.
Nej, usch jag vill inte tänka på de (minst) tre år jag har kvar här innan jag kan bestämma över mig själv. Då, om tre år, är jag påväg till Japan och då kommer allt att bli såå braa :D

Kommentarer
Postat av: Pitchi ~ ぴっち - be yourself, be unique.

sv: haha nej det var faktiskt inte sant x') det var något forum där någon skrev då så jag kollade upp det på wikipedia och det var icke sant. :P ^^

2012-04-19 @ 16:17:46
URL: http://pitchi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0